wtorek, 6 maja 2014

Wygrałam, wygrałam, wygrałam :)

Niedawno zgłosiłam swoją lalkę do wyzwania Klubu Twórczych Mam "W tym deseniu, czyli w paski, groszki i krateczkę". Szczerze, nawet nie marzyłam o zajęciu I-go miejsca - w końcu dopiero zaczynam tworzyć i dopiero się uczę... Poza tym pozostałe prace były naprawdę piękne i z całą pewnością pracochłonne...
Przed chwilą zajrzałam na bloga KTM a tu taka niespodzianka ! :)  Ale się cieszę :) Miło, że komuś spodobało się to co robię, to dużo dla mnie znaczy. Tynka - dziękuję bardzo za uznanie :) 


3 komentarze:

  1. Nieważne czy coś sie robi 10 lat czy się dopiero zaczyna...ważne, że sprawia Ci to wiele radośći i w swoją pracę wkładasz serce :)
    Twoja rudowłosa lala naprawdę urocza! :)
    raz jeszcze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Twoja lalka jest świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Sprawiają mi one dużo przyjemności i dodają skrzydeł :-) Zawsze zaglądam na stronkę osoby, która zostawiła po sobie jakiś ślad :-)