czwartek, 17 kwietnia 2014

Biało-czarne zabawki dla niemowląt

Gdy tylko moje dziewczynki zaczęły wykazywać zainteresowanie przedmiotami, chciałam i kupić zabawki dostosowane do ich wieku, które pomogą prawidłowo rozwinąć ich wzrok oraz koordynację wzrokowo - ruchową. Jak wiadomo na początku dla dzieci najlepsze są przedmioty o prostych kształtach, wyraźnych konturach oraz kontrastowych barwach np. biało-czarne. Niestety w żadnym sklepie nie znalazłam tego co chciałam dlatego postanowiłam sama uszyć zabawki, które chodziły mi po głowie. I tak powstały proste grzechotki - zawieszki. 



Dlaczego nie są tylko w kolorze białym i czerwonym? Skąd ten róż? Otóż, pewnego razu odwiedziła nas moja siostra, która miała jaskrawo różową spinkę we włosach. Jedna z moich córeczek była strasznie w nią zapatrzona, dlatego postanowiłam sprawić jej tę przyjemność i stworzyć zabawkę z tym fascynującym różem :) Zawieszki wykonane są z filcu, wypełnione włókniną poliestrową, natomiast w środku umieszczone są dzwoneczki, które wydają delikatny dźwięk przy poruszaniu zabawką. Zawieszki zapinane są na rzep, dlatego można używać ich na wiele sposobów. Nam służyły i w leżaczku bujaczku, i w macie edukacyjnej a także w wózku i fotelikach samochodowych.



1 komentarz:

  1. bardzo dobry pomysł :)
    poza tym ten wściekły róż i tak świetnie kontrastuje z pozostałymi kolorami że chyba idealnie spełnia swoją funkcję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Sprawiają mi one dużo przyjemności i dodają skrzydeł :-) Zawsze zaglądam na stronkę osoby, która zostawiła po sobie jakiś ślad :-)